מדביר פרעושים מקצועי

העוקץ! המדריך המלא כיצד להיפטר מפרעושים

פרעושים יכול להיות מטרד לאורח החיים התקין בבית מהיכן מגיעים אלינו פרעושים? מה ההבדל בין פרעושים לפשפשים? וכיצד אפשר להיפטר מהם?

עונת האביב היא הזמן שבו הפרעושים פעילים יותר מבשאר עונות השנה לא תמיד חייבת להיות כמות גדולה של פרעושים בבית כדי להוות מטרד לדיירי הבית די בפרעוש או שניים כדי להציק לכל בני הבית.

איך תדעו אם גם אתם סובלים מהבעיה?

לרוב אנשים מתבלבלים בין פרעושים לפשפשים ההבדלים ביניהם הם במיקום העקיצות פשפשים ברוב המקרים נמצאים במיטות ועוקצים בעיקר בצוואר ובפלג הגוף העליון לעומת פרעושים שעוקצים בבטן ברגליים ובפלג הגוף התחתון. פרעושים ניזונים בעיקר מדם חם ואוהבים אותו בכמויות עיקר הדם החביב עליהם הוא דם חתולים לאחר מכן כלבים ולבסוף נשים וילדים אם גם הדברים נעקצים על ידי הפרעושים זאת אומרת כי בעית הפרעושים נמצאת בהיקף רחב מאוד בבית.

לרוב פרעושי החתול הם אלו הנמצאים בקרבת בני האדם ומציקים לו.

מהיכן מגיעים הפרעושים?

רבים שואלים איך הגיעו אלינו פרעושים אין לנו חיות מחמד בבית ולא בסביבה אז למעשה אין צורך שיהיו חיות מחמד כדי לקבל התקפה של פרעושים הפרעושים מגיעים מהחצר לפעמים חצר בניין או חצר ברחוב שלא מקבלת טיפול כראוי יכולה להביא משם פרעושים והם לא מחויבים לתקוף רק בעלי חיים. אלו שנמצאים בקרבת בעלי חיים חשופים יותר לפרעושים היות ובעל החיים מסתובב בגינות וברחוב ומושך אליו פרעושים שמגיעים אלינו היישר ממנו.

מה ההשלכות של עקיצת פרעושים?

לרוב הפרעושים עוקצים וזה גורם לגירוי של העור גירוד ואי נעימות של העור או לפעמים להגיע למצב של דלקת הסכנה היותר חמורה היא באלו שיש להם אלרגיה לפרעושים במצב של אלרגיה עקיצת פרעוש יכולה להיות מסוכנת ביותר. במקרה של עקיצה ניתן ללמוד מה עושים במדריך לעיקצות חרקים של קופת חולים כללית.

כיצד לבדוק אם יש פרעושים בבית?

ניתן לבדוק על ידי תרופת סבתא אם בבית נמצאים פרעושים ניתן להניח קערה עם שמן ובתוכה נר ולהדליק את הנר הפשפשים נמשכים לאור וחום ומגיעים לנר ונדבקים לשמן שבקערה כך תוכלו להזות אם יש לכם פרעושים בבית כמובן ששיטה זו אינה מקצועית ואינה עובדת על כמות קטנה של פרעושים. מדביר פרעושים מקצועי

היכן נמצאים הפרעושים?

הפרעושים גרים בכל סביבה נוחה להם זה יכול להיות בשטיחים ובספות בבגדים ובארונות לכן שיטת ההדברה חייבת להיות יסודית .

מה לעשות כיצד ניתן להיפטר מפרעושים?

בראש ובראשונה אם יש לכם בעלי חים בבית חובה לשים עליהם אבקה נגד פרעושים האבקה גורמת לפרעוישם להתרחק מחיית המחמד וממנה לעבור אלינו אך כל זה הוא בגדר הגנה. כאשר ישנה כבר מתקפת פרעושים בתוך הבית מומלץ לקרוא לאיש מקצוע מדביר מנוסה ההדברה אמורה להתבצע בכמה שלבים היות ויש לפרעושים כמה שלבים של התרבות בנוסף ההדברה חייבת להיות יסודית ויש לרסס כמעט כל ס"מ בבית ריסוס רק בפינות אינו מועיל וי שלרסס אפילו את השטיחים והספות.

לפני שמזמינים חברת הדברה בידקו וקראו על החברה האם היא מתמחה בהדברת פרעושים היות ומתקפת פרעושם יכולה לחזור יש לבצע הדברה יעילה על ידי חיסול הפרעושים לגמרי. ישנם שיטות מגוונות להדברת פרעושים ולכל בית יש להתאים את השיטה היעילה ביותר עבור הדברת פרעושים ניתן ללמוד עוד על הדברת פרעושים ועל השיטות השונות ברחבי האינטרנט.

קראו על טיפול והדברה מקצועית נגד פרעושים >>>