תיכנון הובלה דירה בצורה המועילה ביותר

עוברים דירה? ישנם דגשים מאוד חשובים שצריך לשים לב אליהם בנושא הובלות או מעבר חפצים ממקום אחד לשני.

קודם כל כאשר מתכננים מעבר, חשוב מאוד גם לדאוג לתשתיות, חשוב מאוד ליצור קשר עם ספקית הטלויזיה שלכם לדוגמא שירותי מעבר דירה YES , לעדכן את החברה בנוגע למעבר שלכם על מנת שיוכלו לספק לכם את השירות גם בדירה החדשה בהקדם האפשרי! ( לפרטים כנסו לכאן , בצעו כניסה לאתר שלהם ).

דגשים בבחירת מוביל דירה מקצועי

  • ביטוח הובלה – ישנם חברות רבות שעובדות בצורה של " חאפרים " מה שנקרא פחות כסף אבל אם נפל\נשבר מוצר אז הלך! , חשוב מאוד לבחור חברת הובלות שמתחייבת בכתב להובלה עם ביטוח חפצים .
  • מחיר – הציעו לכם מחיר X ? בצעו ניתוח שוק והשוו מחירים בין חברות הובלה שונות , כמובן שיש לברר את המחיר הסופי כולל ביטוח.
  • אריזה מקצועית – חשוב מאוד להקפיד על האריזה של החפצים, חברות הובלה מקצועיות בדרך כלל מבצעות אריזה מקצועית בבית הלקוח. הכנסה של כל הפריטים לקרטונים חזקים ובנוסף ציפוי מוצרים שבירים ב"פקפקים" על מנת לבלום מכות.
  • גודל ההובלה ביחס לחברה -אם אתם מבצעים הובלה קטנה לדוגמא אם אתם גרים באזור חיפה חפשו חברת הובלות קטנות בחיפה סביר להניח שעל הובלה קטנה יותר תתאים חברת הובלות קטנה יותר שתוזיל לכם עלויות, במידה ואתם מעבירים דירה גדולה זה כבר סיפר אחר!
הובלה קלה!

הובלה קלה לכולם!

 

לסרטון נחמד לצפיה וטיפים בנוגע להובלות ניתן לצפות בסרטון של שלי ואנה!

זה הסוף! מקווה שגם אתם כמוני בדרך למעבר דירה מהדירת שותפים לדירה שתהיה ברשותכם! אפרופו ,אם אתם מעוניינים לרכוש דירה חשוב לבדוק באתר הממשלה סיוע ברכישת דירה לזכאים.