התקנת דודי חשמל במחירים הוגנים

התקנת דוד חשמלאם אתם חושבים שכל בית בישראל בא עם דוד שמש כנראה שאתם לא מכירים את כל הבתים בישראל. אומנם בישראל כמות דודי השמש היא הגדולה ביותר בעולם יחסית כמות דודי שמש לנפש אך גם בישראל ישנם בניינים בהם גג הבניין שייך לדייר המשתכן בדירת פנטהאוז ולכן דיירי הבניין לא יכולים להתקין דודי שמש על הגג רק ברשות הדייר שלא שייך הגג. ולרוב מקרים אלו גורמים לדיירים להסתפק בהתקנת דודי חשמל בדירתם.

תהליך התקנת דודי חשמל

תהליך התקנת דודי חשמל הוא זריז יחסית. רק צריך למצוא מקום בבית בו אנחו נשכן את דוד החשמל, שכן אי אפשר לשכן אותו מחוץ לדירה כמו דוד שמש. לרו זה יהיה באיזה מרפסת שירות הקיימת בבית. את גודל דוד החשמל בוחרים בהתאם לכמות הנפשות המתגוררות בבית. בעקרון דוד חשמל של 60 ליטר יכול להספיק למשפחה של שלושה נפשות. התקנת דודי חשמל נמשכת לא יותר מיום עבודה אחד.

מה צריך לדעת לגבי התקנת דודי חשמל

ישנם מספר דברים חשובים שיש לדעת לגבי דודי חשמל

  • קודם כל – חשבון חשמל – כאשר יש דוד חשמל בבית, חשבון החשמל הביתי עלול לגדול משמעותית שכן דוד חשמל זהו מוצר חשמלי שצורך הרבה מאוד חשמל, אז יש להתחשב בזה ויש לדעת להדליק את הדוד בזמנים נכוים ובכמויות נכונות. (יש להיזהר מלשכוח את הדוד פועל כל הלילה)
  • מיקום – דוד החשמל ימוקם בתוך חלל הבית אז צריך לחשוב איפה הדוד יכול להימצא שלא יפריע למהלך סדיר של חיים בבית ולא יהווה מכשול.
  • גודל הדוד – חשוב לדעת כמה נפשות בבית ולפי הגודל לשאול לגבי גודל הדוד. ישנם דודי שמש קטנים וזולים אבל תצטרכו להדליק ולמלא אותם לפני כל מקלחת ויש כאלה שיספיקו לכמה מקלחות לכמה נפשות.
  • מחיר – מחיר דוד שמש משתנה בהתאם לגודל. דוד קטן של 30 ליטר יכול להתחיל ממחירים של 1000 שקל לא כולל עבודה והתקנה ועד דודים של 120 ליטר שיכולים להגיע בקלות ל2000-3000 שקלים.

הפנימו טוב טוב את הטיפים שנתנו לכם כאן זה יכול לחסוך לכם מאות שקלים והרבה אי נעימויות בעתיד.