איפה ניתן לרכוש מצברים בראשון לציון? והאם כדאי לקבל אותו עד הבית?

אם אתם מתגוררים בראשון לציון, חשוב שתכירו את המקומות בעיר בהם ניתן לרכוש מצברים. נכון, שכיום ניתן לרכוש כל מוצר גם אונליין, אך כשזה נוגע למצבר לרכב, כדאי להכיר גם את המקומות הפיזיים בהם מוכרים מצברים בראשון לציון. זאת משום שמצברים עלולים להתרוקן בפתאומיות והדבר עלול לתפוס אתכם בהפתעה. אין אף פעם זמן טוב לגלות שהמצבר נגמר ושאתם תקועים ללא יכולת להזיז את האוטו, האופנוע או הקטנוע שלכם, אך מה שיכול לרכך את ההלם הוא היכרות מוקדמת עם המקומות שמוכרים מצברים בסביבת אזור מגורכם. לחנויות הפיזיות למצברים בראשון לציון יש שני יתרונות על-פני חנויות אונליין: אחד, הן מספקות את המצבר מעכשיו לעכשיו מבלי שתצטרכו להמתין זמן רב למשלוח ושנית, הן מציעות לעיתים שירות של מצבר עד הבית. במסגרת השירות הזה כל מי שנזקק למצבר ולא יכול להגיע לחנות בעצמו (בין השאר כי הרכב שלו לא מניע), מקבל את המצבר אליו על-ידי מכונאי מקצועי שמגיע עד להיכן שהוא נמצא.

ראשון לציון היא עיר מלאת חיים. מלבד אזורי מגורים מרשימים יש בה גם אזור בילוי תוסס ואזור תעשייה משגשג. כל המקומות הללו מכילים בדרך קבע מספר גדול של רכבים מכל הסוגים וזו אחת הסיבות שאם תבצעו חיפוש באינטרנט לגבי מצברים בראשון לציון, תמצאו מבחר חנויות שיכולות למכור לכם מצבר ואף להגיע עד אליכם. עם זאת, ההמלצה היא לשוחח עם כמה חנויות לפני שרוכשים מצברים בראשון לציון ולערוך סקר שוק לגבי המחירים השונים. בררו כמה עולה מצבר שמתאים לכלי הרכב שלכם ואז השוו את המחירים בין החנויות.

מותגים של מצברים בראשון לציון

ענף המצברים אינו שונה מענפים אחרים, מהבחינה שגם בתחום זה תוכלו למצוא מוצרים ממותגים יותר ופחות. לרוב, מצבר "ממותג" יעלה יותר ממצבר של חברה לא מוכרת, אך יחד עם זאת, רכישה ממותג מוכר מספקת לכם שקט נפשי וידיעה כי רכשתם ממקור אמין. כיום דגם מאוד נפוץ שנמכר הוא מצבר של חברת שנפ 66 אמפר. המותגים המובילים של מצברים בראשון לציון ובעצם בכל הארץ הם שנפ, וורטה. בנוסף להם, יש חברות נוספות המייצרות מצברים וכל אחד צריך לבחור בהתאם לשילוב בין המצבר המתאים ביותר לכלי הרכב שלו לבין התקציב שעומד לרשותו. בכל מקרה, חשוב לבדוק לכמה זמן האחריות הניתנת עם המצבר, מה שגם עשוי להשפיע על ההחלטה אם לרכוש אותו או לא. כמו כן, חשוב לוודא שמדובר במצבר חדש לחלוטין ולא ביד 2. מצברים יד 2 יהיו לעיתים זולים יותר, אך עם פוטנציאל גבוה יותר לבלאי מהיר ולכן, גם זה שיקול שיש להביא בחשבון. בסופו של דבר, מחירם של מצברים בראשון לציון יגלם בתוכו שילוב של המותג המייצר יחד עם המחירים של החנות המוכרת ומידת החדישות שלהם.

הייתרונות בהזמנת מצברים עד הבית שלכם עם מאור מצברים

כיום כל אחד יכול לקנות מצבר שנפ ב 500 שקלים ( מדברים על מצבר ממוצע, כן?! ) , בכל אופן הזמן שלכם הוא זמן מאוד יקר ולכם חברת מאור מצברים מספקת ללקוחות שלה בעיר ראשון לציון שירות מקצועי שנקרא מצברים 24 שעות בראשון לציון וכל זה בשירות עד הבית!, את השירות של ההחלפה של המצבר כולל בדיקות וכל מה שכלול מקבלים במקום וכל התענוג הזה יעלה לכם בין 50-70 שקלים תוספת! לא חבל לבזבז בזמן בפקקים ? לא חבל לעמוד בתור למוסך?  תוסיפו 50 שקלים ותקבלו מצבר לרכב עד הבית בראשון לציון עד לפתח ביתכם!