גרר קונה רכבים לפירוק

חלפים משומשים מפירוק רכבים

השימוש השוטף ברכב מביא עמו בלאי וגורר אחריו תקלות שונות. לכן, בטיפולי תחזוקה שגרתיים, בעקבות תקלות שונות ברכב ולאחר תאונות, נדרשת החלפה של חלקי שונים ברכב. הדרישה לחלקי חילוף לדגמי הרכב השונים היא גבוהה מאוד ומהווה תעשייה בפני עצמה.

קניית רכב לפירוק תל אביב

בתמונה אדם מעביר את הרכב לשירות קניית רכב לפירוק בתל אביב הכולל גרירה של הרכב ותשלום של מעל 3000 שקלים על המכונית

לרוב, ישמשו החלפים עבור טיפולים שגרתיים, כמו טיפול 10,000 בו מוחלף מסנן השמן והאוויר או עבור הטיפול ברצועת הטיימינג. במקרים אלו, ישנו מגוון של חלפים גנריים אשר ניתן להשיג מטווח רחב של יצרנים במחירים תחרותיים ונוחים. עם זאת, ישנם תיקונים וטיפולים רבים בהם יהיה צורך בחלק מקורי המיוצר באופן בלעדי על ידי החברה המורשית. חלפים אלו עשויים להיות יקרים מאוד ולהגיע אף לאלפי שקלים. בתיקונים יקרים אלה, מוצאים את עצמם אנשים במקרים מסוימים מוותרים על הרכב האהוב ושולחים אותו לפירוק רכבים. במצב האבסורדי בו חלקי חילוף מהווים נתח כה גדול ממחיר המחירון של הרכב, נדרש פתרון אלטרנטיבי שיאפשר לקבל מענה ראוי לתיקונים.

חלקי חילוף מפירוק רכבים

כדי להשיג חלק מקורי במחיר משתלם, הפתרון הראוי ביותר הוא רכישת חלפים משומשים. חשוב לוודא כי אנו מקבלים את החלק המתאים והמקורי וכי מצבו שמיש. למרבה הצער, שוק החלפים המשומשים מפירוק רכבים הוא פרוץ וחשוב לוודא כי אנו מקבלים מענה מעסק קונה רכבים אמין ומקצועי שיספק לך חלק תקין ומתאים לדגם רכבך.

מי מוכר חלקי חילוף מפירוק רכבים?

מוסכים רבים יציעו לך אלטרנטיבה זולה בעת הערכת המחיר לתיקון או הטיפול. סוחרים אלו עומדים לרוב בקשר עם סוחר קונה רכבים לפירוק כמו עומר ברוך המפיק מרכבים ישנים את חלפיהם אשר עדיין תקינים ומציע אותם כאלטרנטיבה זולה לחלפים היקרים הנמכרים על ידי חברות הרכב המורשות במחיר מופקע. מחירו של החלק המשומש יהיה זול באופן משמעותי ויאפשר לך לתקן את רכבך באופן שישתלם לך וליהנות ממנו עוד שנים רבות. בנוסף, אתרי אינטרנט רבים מציעים היום חלפים שהופקו מפירוק רכבים במחירים תחרותיים ובפלטפורמה נגישה ונוחה.

גרר קונה רכבים לפירוק

בתמונה קונה רכבים לפירוק בגבעתיים אשר העמיס 2 רכבים שונים שמועברים ישירות למגרש פירוק רכבים, שני הרכבים שנתונים גבוהים מאוד

האם מובטח כי החלפים יהיו תקינים?

סוחרי חלפים מקצועיים המכבדים את עצמם ואת התחום יקפידו לאחר פירוק רכבים לבחון היטב את חלקי החילוף אשר נאספו מהרכב הישן. לאחר ביצוע בדיקות קפדניות להבטחת תקינותו, מוצע החלק למכירה. לכן, יש לוודא כי אנו פונים לעסק אמין ומקצועי בעל ניסיון נרחב.

  • יש לשאול את בעל העסק כיצד הוא בודק את תקינות החלפים.
  • מומלץ לבדוק כמה שנות ניסיון יש לעסק ולברר עם מוסכים ובעלי מקצוע שונים על מוניטין העסק.
  • אתרי אינטרנט רבים מדרגים בעלי מקצוע, מומלץ לברר האם סוחר החלפים אליו פנית הינו אמין ומבטיח את תקינות החלפים.
  • בעל עסק ישר ואמין יציע לך אפשרות החלפה במידה והחלק לא יתאים או לא יעבוד באופן תקין, כך שתמיד תהיה לך כתובת לחזור אליה במידה ויעלו בעיות.

ישנם עוד טיפים שונים אשר תוכלו להעזר בהם, אבל הכי חשוב זה לעשות סקר שוק ולבדוק את כל חברות החלפים השונות!