שירותי ביובית בראשון לציון

רבים לא יודעים, אך יש לא מעט ביובים ברחבי המדינה, (בעיקר באזור המרכז העמוס וגדוש אוכלוסין) שאותם לא ניתן לנקות באופן טבעי ולכיוון הים או מקורות שפכים אחרים ולכן צריך חברת אינסטלציה מקצועית, בעלת משאית ביובית מיוחדת שמגיעה עם צינור שאיבה מיוחד ששואב את תכולת הביוב על מנת לנקות אותו לרוקן אותו עד לפעם הבאה בו יתמלא.

אינסטלטורים בראשון לציון

בעיר ראשון לציון קיימים למעלה מ- 500 פירי ביוב בהם פינוי הביוב נעשה באמצעות שאיבה בלבד. שירותי ביובית בראשון לציון ניתן על ידי מספר מאוד מצומצם של חברת אינסטלטורים בראשון לציון שנותנים את השירות הזה גם בצורה מקצועית, גם בצורה מהירה וגם במחיר נוח. אחת העתומות המשתמשות בשירות ביובית זה בראשון לציון היא עמותת איל"ן

פייסבוק עיריית ראשון לציון

מה תפקידה של הביובית

ביובית היא משאית בעלת מיכל גדול לשאיבה של ביוב. יחד עם הביובית מגיעים כ- 2-3 אנשי מקצוע שתפקידם לחבר את הצינור השואב הגדול למקור הבעיה בתוך הביוב, להפעיל את מערכת השאיבה המתוכמת ולדאוג בסוף השאיבה שהביוב נקי מלכלוך מיותר ופעיל לשימוש חוזר.

ישנם ביובים בהם צריך לטפל פעם בשבוע לשמור על נקיונו של הביוב ושהשימוש בו לא יתקל בקשיים ואטימות בשל הלכלוך, וחלקם יכולים להיות מטולים פעם בשבועיים עד פעם בחודש. תלוי בכמות השימוש והלכלוך שעובר באותו קטע של הביוב.

עכשיו שכולנו חכמים יותר, אתם יכולים בשמחה להזמין שירות ביובית לכל ביוב בראשון לציון והסביבה ולדעת בדיוק מה עושים כאשר מזמינים שירות ביובית שכזה.

דוגמא של עבודות שאיבות ביוב