משאית ביובית

מה זה ביובית? מה כולל השירות ? כל המידע שהכי חשוב לדעת בנושא

ביובית הינה רכב אינסטלציה ייעודי וייחודי אשר מפעיל מערכות מגוונות ומתקדמות לשאיבה ולניקוי של מערכות ביוב. שירותי ביובית כוללים שטיפת קווי ביוב וניקויים וכן פתיחה של חסימות והפרעות שונות במערכת הבחירות דוגמת בטון, שורשים ועוד. שירותי ביובית בהם שאיבות ביוב מבוססים על שימוש במשאיות המהוות פיתוח עדכני ומתקדם של המשאיות שבהן נעשה שימוש בעבר. בעזרת המשאיות, שירותי ביובית נועדו לשאוב נוזלים בהם ביוב, מי הצפות ושמן בקומות מרתף וכן הם כוללים פתיחת סתימות באמצעות לחץ מים.

פרסומת

מענה אסתטי ובריאותי לציבור הצרכנים

שירותי ביובית עברו מתיחת פנים במהלך השנים האחרונות, כאשר שאיבות ביוב כיום הינן משוכללות ורובן של משאיות הביובית מבצעות כמה פעולות במקביל. היתרון הגדול והיעילות של שירותי ביובית משוכללים חוזרים לציבור ולצרכנים אשר נהנים משירות איכותי לשמירה על סביבה נקייה ונעימה. שירותי ביובית כוללים שאיבת שפכים ונוזלים בלתי רצויים וכן פתיחת חסמים והפרעות בקווי הביוב הדורשים טיפול מקצועי. שאיבות ביוב בעזרת שירותי ביובית מספקים מענה וגישה גם למקומות בבעלי תקרה נמוכה דוגמת חניונים ומקומות אליהם הגישה הינה בעייתית וזאת באמצעות משאית ביובית נמוכה. שירותי ביובית כוללים היקפי עבודה שונים ובהתאם אליהם נקבעת עלות השירות. כאשר אנו מדברים על סתימת ביוב פשוטה או שאיבה שאינה מסובכת, הרי שהמחיר של השירות לא עולה על כמה מאות שקלים. ברוב המקרים, העבודה מבוססת על צילומי פנים של קווי הביוב במטרה לאתר את מקור הסתימה ומכאן שהעלות במקרים אה גבוהה יותר והטיפול כולל ניקוי וחיטוי התנרת במטרה למנוע סתימות חוזרות.

מה כוללים שירותי ביובית?

משאית ביוביתהצורך והחשיבות של שירותי ביובית ושל שאיבות ביוב הינה אסתטית ובריאותית כאחד. חשוב לפנות ולקבל שירות מידי חברה המתמחה בתחום וזאת על מנת לוודא כי העבודה מבוצעת בידי אנשי מקצוע מיומנים וכי תוצאותיה יהיו אפקטיביות לאורך זמן. שירותי ביובית כוללים:

  1. צילום קווי ביוב ואיתור נקודות סתימה במערכת ובצנרת.
  2. פתיחת סתימות במערכת הביוב באמצעות שימוש בכלים מתקדמים בהם שטיפת מים בלחץ גבוה.
  3. שאיבות ביוב ושפכים מבורות ספיגה דוגמת שפכי ביוב, נוזלי הצפה, שמנים ועוד.
  4. ניקוי ופינוי שורשים מצנרת הביוב בעזרת כלים מתקדמים.
  5. פינוי פסולת וביוב לאתרי פינוי ייעודיים ומורשים.

שירותי ביובית מקצועיים

שירותי ביובית מתאימים במיוחד למגזר הציבורי ולמוסדות ולכן ישנה אפשרות לקבלת שירות קבוע מידי בעל מקצוע מנוסה בתחום הן במצב שגרה והן במצבי חירום. התקשרות קבועה על חברת שירותי ביובית מעניקה ללקוח שקט נפשי ומענה איכותי ומקצועי אשר מבטיחים תקינות פעולת מערכת הביוב ומענה מהיר ויעיל למגוון צרכים ומקרים ייחודיים לשם שמירה על פעילות רציפה ותקינה לאורך זמן.